مازندران - قائمشهر - خیابان ساری بین یاس 17 و 19 طبقه فوقانی کنتاکی

جزئیات وبلاگ

Image
  • 04 اردیبهشت 1401

استارتاپ های شاپ چگونه شروع کرد؟

معرفی استارتاپ تخفیفی هایشاپ در مازندران

 

معرفی کلی

در کنار کیفیت کالا و خدمات ارائه شده از طرف عرضه کننده یکی از مهمترین فاکتورهای خرید نزد مصرف کننده قیمت کالا و خدمات است این موضوع در شرایط اقتصادی کنونی که هزینه های خانوار به شدت افزایش یافته و  رشد درآمدهای بسیار کندتر از افزایش تورم و سطح عمومی قیمت ها بود اهمیت بیشتری پیدا کرده است. 

در سالهای اخیر مجموعه های زیادی با درک این نکته دست به ابتکاراتی زده اند که با ارائه خدماتی خاص در قالب کارت شارژ کد تخفیف جشنواره های فروش و .... سطح قیمت نهایی را برای مصرف کننده پایین بیاورند که هیچ کدام الگوی جامع و کارآمدی نبوده است،  شرکت اندیشه سازان توسعه پرداز بارمان(های شاپ) با اتکا به توان فنی و علمی و دانشگاهی خود تلاش کرده  با رفع نواقص الگوهای پیشین و ایجاد امکانات جدید مدل جامع و کارامد در این حوزه ارائه دهد.

در چنین شرایطی طراحی مکانیزمی که بتواند پاسخ مناسب و مطلوبی به نیاز خانواده و رفع دغدغه بنگاه ها و فروشگاه  باشد می تواند اساس شکل گیری یک کسب و کار نو ظهور و اثربخش باشد.

ایده : آن است که با فراهم ساختن بستری مناسب شبکه ارتباطی موثری بر بستر فناوری اطلاعات فراهم سازیم تا بتوان از طریق ان خانواده ها را به مراکز تامین از قبل مشخص شده هدایت کرد.

استارتاپ (های شاپ) یکی از موفق ترین استارتاپ های حاضر در شتابدهنده مهرو تک می باشد که در حاضر با 208 هزار کاربر در استان مازندران مشغول به فعالیت می باشد و به عنوان یک شرکت ثبتی فعال در مرکز رشد مشغول به فعالیت می باشد:

 

 

اعضای شرکت 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

رقبا: 

 

 

 

 

مدل مفهومی طرح پیشنهادی:

 

 

 

مراحل پیاده سازی طرح:

 

1- مذاکره با شرکت پارسیان و انعقاد قرارداد جهت دریافت سرویس

 

2-کارگذاری دستگاه کارتخوان در فروشگاه ها و مراکز فروش و ارائه کالا و خدمات

 

3- تدوین مکانیزم گردش مالی و چگونگی اثر گذاری تراکنش های مالی و تسهیم درامدها

 

4- اطلاع رسانی و هدایت درخواست مشتریان عضو باشگاه به مراکز از پیش تعیین شده.

 

5-دریافت بازخورد و اصلاح فرایند های کاری

 

ویژگی های اساسی کسب و کار:

کاهش ریسک: تلاش شده این چرخه به گونه ای طراحی شود که حداقل ریسک برای پذیرنده و دارنده و همچنین ذی نفعان داشته باشد بطوری که با کمترین ریسک بیشترین منافع را بدست اورند.

کاهش هزینه ها: این چرخه بگونه ای طراحی شده که حداقل هزینه به ذی نفعان د رچرخه کسب و کار تحمیل شود. 

افزایش جذابیت: تلاش شده عناصر برانگیزانده در جای جای چرخه بگونه ای قرار گیرد که تمام ذی نفعان به اندازه کافی انگیزه مشارکت و فعالیت داشته باشند.

سرعت و سهولت دسترسی: تلاش شده این چرخه در بستر فناوری اطلاعات و  ارتباطات و از طریق ابزارهای مثل اپلکیشن و سایت بگونه ای طراحی شود که در کمترین زمان و هزینه قایل دسترسی باشد.